mandag, februar 07, 2005

famler i mørket
i et hav av følelser
gamle følelser
nye følelser
forvirrende følelser
savner det gamle
lengter etter det nye
savner
savner å bli holdt rundt
savner et kyss
savner berøring
savner noen og være gla i
og føle at jeg er spesiell for noen
vil bare holde
vil at noen skal være gla i meg

men isteden
forvirra
er jeg et leketøy?
er følelsene mine noe å leke med?
det føles sånn noen ganger
selv om det kanskje ikke er sånn
er det kanskje følelsene mine som leker med meg?

jeg vil bare finne lyset i mørket
finne ro i kaoset
jeg trenger det nå



"What can I do
.Where can I hide -
.from all of these feelings I keep inside
.It's dark as can be
.and you'll never see
.just what it's like to feel..
.what it's like to feel unloved "

0 Comments:

<$BlogItemCreate$>

<< Home