torsdag, april 14, 2005

Gran Canaria

Da var ferien over da..

Det har vært en uke med en ganske mye sol og fint vær, men også en del blåst og overskya. Men jeg klarte å få litt farge på den bleke kroppen min =P Mange timer har blitt tilbrakt nede ved bassenget, på solseng og i bassenget. Ute-middager på restaurant, lange shoppingsturer med mye trasking, delfinsafari, grisefest, kortspill-kvelder(og på dagen da) på terrassen, og kamelvanding i ørknen(sistnevnte var ikke jeg med på da..)

Alt i alt har det vært en fin uke, med masse avslapning, god mat og morro.

Det beste med ferien må egentlig ha vært å ha fri fra jobben en HEL uke!

Da jeg kom tuslende ut i ankomsthallen på Gardermoen, sto det en liten ”velkomstkomité”(bestående av en person da =P) og venta på meg =) Stian, såklart! Skulle bare mangle når har bor såå nærme flyplassen! =P hehe, neida.. =P Men det var utrolig koslig hvertfall =D

Var ganske sliten da jeg kom hjem i går kveld..! Det er kanskje ikke så rart etter å vært på "reisefot" i ca 12timer..

Her kommer noen bilder fra turen:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei !
I'm sorry but you don't know me and i don't know you either. My name is Léa, i'm a 18 years old french girl. I'm learning norwegian and i'm looking for norwegians penfriends. I love music ( rock, jazz, blues, reggae, dub, ( every thing but rnb and rap ( i hate it ))), parties, concerts, going out with my friends... And much more. So if you want to chat with me i'm waiting for your anwer. My email adress is : les_moineaux_dans_les_vignes@hotmail.com
I know it's complicates but it's written in french :-S

I hope to hear from you soon

Léa

9:00 p.m.  

<$BlogItemCreate$>

<< Home