onsdag, juni 01, 2005

Hmm.. Jeg byner å bli virkelig irritert på det humøret mitt.. I det ene øyeblikket er jeg blid og fornøyd, og så plutselig kan jeg bare bli kjempeneffor.. De siste dagen har vært veldig berg-og-dal-bane.. Kan ha no med alt det som har skjedd i det siste *oppgitt* Og litt mangel på søvn.. Har lissom ikke fått sovet som nettene.. Blitt mange sene kvelder på pcn fordi jeg ikke har vært trøtt nok til å få sove.. Og igjen, jeg tenker helt sikkert for mye.. Ikke bra! Blir så sliten.. Sliten av jobbe, sliten av å tenke, sliten av for lite søvn, ja, sliten av å bare være.. Gleder meg til å slutte jobben, få et par uker fri som jeg kan slappe av, ha litt ordentlig ferie lissom. Men det er jo fortsatt over en mnd til da.. Er bare så lei.. Skulle ønske jeg bare kunne lagt meg ned og sovet et par dager i strekk, så slipper jeg å tenke så fælt.. *sukk*

0 Comments:

<$BlogItemCreate$>

<< Home