tirsdag, juli 05, 2005

Den finnes en stor ulempe med sommern, nemlig alle småkrypa som kommer fram! Liker ikke innsekter..! Og liker hvertfall ikke edderkopper!!! *hate* Har litt sånn små-fobi for edderkopper..

Grunnen til at jeg har et sånn lite utfall her, er at i løpet av en time i natt, så drepte jeg to edderkopper!! (litt stolt over megselv at jeg turte å drepe de =) ) Den ene var på badet og den var ganske stor! Sånn ekkel-stor.. Så da var det finne fram fluesmekker og så løs =P
Og litt etter jeg hadde lagt meg, så ser jeg en edderkopp løpe nedover skråtaket over senga mi, i reting mot senga (den var ikke så stor som den andre da, men stor nok..) Jeg tar det første jeg tar tak i og denger til, men den dør ikke, bare detter ned i senga mi *hyle* Da fikk jeg litt panikk kan du tro!! Så da var det bare å denge løs til jeg fikk drept den å.. Hvis jeg ikke hadde fått tatt den, hadde ikke jeg turt å ligge der på et par netter..! *grøsse*

Jeg syns det krypa kan holde seg litt for seg selv assa.. Hvertfall ute fra rommet mitt!

0 Comments:

<$BlogItemCreate$>

<< Home