mandag, juli 11, 2005

Nattbad

Jeg lot impulsiviteten ta over litt i natt =P Litt over to i natt dro jeg avgårde til Ringshaug for å ta nattbad med Roger og Martin! Det var litt skummelt da, for man så jo ingenting i vannet.. Det var helt svart! Ante jo ikke hvor dypt det var eller noen ting =P Martin var førstemann uti, så Roger, før jeg (etter laaaaang tid =P) kom meg uti =P Jeg skal ikke si annet enn at jeg er litt pyse når det gjelder sånn =P På toppen av det hele så ville jo ikke bilen starte når vi skulle dra igjen! Det er da jeg er gla jeg hadde med meg to sterke(?) karer som kunne dytte igang bilen igjen ;P

Vannet var deilig da =) Syns dette må gjentas! (skal prøve å ikke bruke så lang tid neste gang..)

1 Comments:

Blogger Kristine said...

hehe, lurt med håndkle når man bader ja =P du frøys jo sånn, dakar ;P

6:27 p.m.  

<$BlogItemCreate$>

<< Home