søndag, august 14, 2005

TORSDAG 11.08.05:
Mil kjørt: ca. 30mil

Fra Trondheim gikk ferden videre til Ålesund. Eller egentlig Spjelkavik, som ligger litt uttafor. Ikke nok med at veiene var våte, smale og svingete, men GPS'en ga oss beskjed om å svinge til venste der det var en bratt bakke rett ned! Tror kanskje den var litt sliten den å?? Eller så prøvde den bare å drepe oss =P I Spjelkavik møtte vi Marius(som jeg kjenner). Mens han var på trening, satt Duvessa og jeg oss på McDonalds og spiste litt og sånn. Siden det ikke var så særlig mye annet som var åpent da, fant vi ut at vi kunne sitte der å vente til Marius ble ferdig. Rett før butikkene stengte fant vi ut at vi skulle kjøpe oss en kortstokk, så vi hadde litt tidsfordriv. Vi ble sittende i nesten 3timer å spille kort på McD. =P De som jobber der må ha lurt litt på hva slags folk vi var =P Men vi kjøpte mat to ganger da, så de kan ikke klage! Etterpå dro vi til en kammerat av Marius inne i Ålesund, der vi så film og sånn. (Ja Duvessa, det ble litt vimsing i gatene inne i Ålesund =P) Poenget var egentlig at Duvessa og jeg skulle dele sengskuffen til Marius (som er 90cm bred??). Dum som jeg er legger jeg meg mellom Duvessa og senga, der jeg etter kort tid ble lagt i klem! Duvessa ruller seg over i søvne.. Syns egentlig det er rart at hun klarte å sovne mens vi andre lå å skravla =P Men det jeg skulle fram til var at til slutt måtte jeg søke tilflukt oppe hos Marius. Det var egentlig like lite plass der, men da slapp jeg hvertfall å ligge i klem =P


0 Comments:

<$BlogItemCreate$>

<< Home