søndag, februar 12, 2006

Update

Ser nå at jeg ikke har vært så superflink til å skrive her, så det er kanskje på tide med en liten oppdatering. Og litt skjerpings på skrivinga =P

Jeg har nettopp kommet hjem fra Marokko da. Kom hjem i går. Vi bekymra oss litt før vi skulle reise pga de sinte muslimene, men vi overlevde jo, så kan jo ikke klage! Kanskje fordi vi sa vi var svenske til de fleste? Hehe. Tross at jeg hadde hjemlengsel fra første dag der nede, så var det en fin tur. Mange morsomme opplevelser som er morro å ha fått med seg. Som for eksempel besøk i en berberlandsby og kamelridning. Vi bodde i en by som heter Agadir, vi var også en overnatting i Marrakesh (eller åssen det skrives). Sol, sommer (men lite soling), pruting, innpåslitne marokanere, latter og spennende opplevelser. Men ikke et sted jeg kunne tekt meg å dra igjen. Morro å ha vært der da.

Nå er det vinterferie og en uke i Horten står for tur. Deilig med litt fri! Og SNØ! Snø er SÅ koslig! Håper på en aketur jeg har blitt lovt i løpet av uka =)

2 Comments:

Blogger Eirin said...

Heia! Godt a hoere at du har komme helskinnet hjem!! Hvorfor hadde du hjemmelengsel da? Klem

6:59 p.m.  
Blogger Kristine said...

er ikke helt sikker på hvorfor.. tror kanskje det hadde litt med at jeg savna fredrik.. men han hadde jo ikke tid til meg når jeg kom hjem, så bortkasta hjemlengsel sier nå jeg.. møkkamenn hele gjengen! hehe

3:20 p.m.  

<$BlogItemCreate$>

<< Home