søndag, mai 14, 2006

Slutt...

Da var dette året over også.. Rar følelse egentlig, å tenke på at jeg ikke skal tilbake på Holtekilen igjen. Jeg har flyttet hjem igjen. Ikke lenger dele rom med Matja. Ikke mer flying i gangene. Ikke mer Holtekilen. Rart. Trist.
Når vi skulle si hade i dag tok det ikke lange tida før tårene begynte å trille. Kommer jo til å se mange av dem igjen, men alikevel. Vi har bodd oppå hverandre i 260 dager, om jeg ikke husker helt feil. Ca 9 måneder. Et helt svangerskap det. Kan ikke si annet enn at jeg kommer til å savne det året her. Det har vært et supert år, et år jeg ikke kommer til å glemme.
Takk for alt! Jeg er utrolig gla i dere alle sammen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heihei, jeg er elev på Holtekilen dette året. Fant bloggen din på Technorati. Jeg elsker skolen, og liker elevene og lærerne kjempe godt.

Håper jeg får det like fint som deg... :)

4:47 p.m.  

<$BlogItemCreate$>

<< Home